Regulamin uczestnictwa w Pikniku Integracyjnym

§ 1
Informacje ogólne

  1. Organizatorem Pikniku Integracyjnego (zwanego dalej Dniem Integracji) jest Uczelnia Łazarskiego z siedzibą przy ul. Świeradowskiej 43, zwana dalej „Organizatorem” lub „Uczelnią”.

  2. Celem Dnia Integracyjnego jest zapoznanie nowych studentów ze strukturą uczelni i wzajemne poznanie się.
  3. Dzień Integracyjny odbędzie się na Uczelni w dniu 5 października 2023 r.

§ 2
Rejestracja

  1. Uczestnikami Dnia Integracyjnego są studenci pierwszego roku, którzy rozpoczynają studia w Uczelni Łazarskiego w danym roku akademickim.
  2. Osoby chcące wziąć udział w Dniu Integracyjnym muszą wypełnić formularz zgłoszeniowy przesyłany na adresy mailowe studentów pierwszego roku oraz dostępny w mediach społecznościowych Uczelni Łazarskiego, zapoznać się z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz otrzymać e-mailowe potwierdzenie złożenia wniosku.
  3. Osobisty udział w Dniu Integracyjnym oznacza obowiązek przestrzegania niniejszego Regulaminu. Treść Regulaminu będzie także dostępna w miejscu wydarzenia. Uczestnik ma obowiązek zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować.
  4. Dokonanie rejestracji jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu wydarzenia.

§ 3
Materiały medialne podczas Dnia Integracyjnego

  1. W celu udokumentowania Dnia Integracji zdjęcia i filmy powstałe podczas wydarzenia zostaną opublikowane na stronach internetowych Uczelni oraz w jej profilach w mediach społecznościowych.

§ 4
Koncepcja Pikniku Integracyjnego

  1. Piknik Integracyjny organizowany jest na Uczelni Łazarskiego w Warszawie w dniu 5 października 2023 roku. Wydarzenie organizowane jest dla studentów pierwszego roku Uczelni Łazarskiego.
  2. Celem Pikniku Integracyjnego jest przekazanie studentom niezbędnych informacji akademickich dotyczących studiów i uczelni, umożliwienie zwiedzania uczelni, stworzenie platformy do networkingu studentów pierwszego roku, a także przez punkty informacyjne koordynowane przez różne działy uczelni: Student Help Desk, Samorząd, Dział Karier i Praktyk, Dział Erasmusa itp.
  3. Wydarzenie rozpoczyna się od spotkania organizacyjnego z władzami uczelni: Dziekani Wydziałów, Dyrektorzy Programów, Zastępcy Dyrektorów Programów, przedstawiciele Dziekanatu, Działu Karier i Praktyk i inni. Po spotkaniu studenci otrzymują legitymacje studenckie. Kolejna część wydarzenia to strefa networkingowa z stoiskami informacyjnymi i atrakcjami, takimi jak piknik grillowy i koncert na żywo.
  4. Udział w Pikniku Integracyjnym jest bezpłatny.

§ 5
Uczestnicy i zgłoszenia Pikniku Integracyjnego

  1. Warunkiem udziału w Pikniku Integracyjnym jest dokonanie rejestracji uczestnictwa poprzez formularz przesyłany na adres mailowy studentów pierwszego roku oraz dostępny w mediach społecznościowych Uczelni Łazarskiego; do spełnienia warunków określonych w §2 Regulaminu.
  2. Na Piknik Integracyjny mogą wejść wyłącznie zarejestrowani uczestnicy pierwszego roku oraz ambasadorzy zespołu organizacyjnego.
  3. Na miejscu będą obecni ambasadorzy zespołu organizacyjnego powołani przez Organizatora.
  4. Stan zdrowia każdej osoby biorącej udział w Pikniku Integracyjnym powinien umożliwiać udział w wydarzeniu.
  5. W przypadku naruszenia niniejszego Regulaminu Organizator ma prawo w dowolnym momencie wykluczenia uczestnika z wydarzenia podczas Pikniku Integracyjnego. Decyzja Organizatora w tej kwestii jest ostateczna.
  6. Organizator może odmówić udziału w Pikniku Integracyjnym uczestnikowi będącemu pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
  7. Uczestnicy mogą przebywać na wydarzeniu do czasu zakończenia wydarzenia, a następnie bez zbędnej zwłoki opuścić teren wydarzenia tj. o godzinie 19:30 w dniu 5 października 2023 roku.
  8. Uczestnicy zachowujący się w sposób niegrzeczny, wulgarny, stwarzający zagrożenie dla innych lub naruszający powszechnie przyjęte normy społeczne mogą zostać wyprowadzeni z terenu imprezy przez Ochrona wydarzenia.
  9. Każdy uczestnik wydarzenia zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem i przestrzegać jego postanowień.
  10. Uczestnicy Imprezy zobowiązani są zachowywać się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu innych osób znajdujących się na terenie wydarzenia.
  11. Uczestnicy zobowiązani są do ścisłego stosowania się do poleceń służb porządkowych organizatora wydarzenia.
  12. Uczestnicy mają obowiązek poinformować organizatora lub służby porządkowe o zauważonym pożarze, zagrożeniu życia, zdrowia ludzkiego lub mienia.
  13. Na wydarzeniu obowiązuje całkowity zakaz wnoszenia na teren: napojów alkoholowych i środków odurzających, substancji żrących lub pirotechnicznych, pojemników do rozpylania gazu, opakowań szklanych, broni i materiałów wybuchowych oraz innych przedmiotów i narzędzi, które mogą zagrażać bezpieczeństwu uczestników wydarzenia (w przypadku zakwestionowania przedmiotów, przy wnoszeniu ich na teren uczelni będą odbierane przez służby porządkowe).
  14. Organizator nie przechowuje przedmiotów, których wnoszenie lub posiadanie na terenie wydarzenia jest zabronione.
  15. Na wydarzeniu obowiązuje całkowity zakaz wzniecania pożarów oraz niszczenia tablic informacyjnych, koszy na śmieci, ławek i innych przedmiotów, a także samowolnego przemieszczania sprzętu i mienia znajdującego się na terenie wydarzenia.
  16. Zabrania się czynów oraz okrzyków i propagowania treści prowokujących lub nawołujących do zakłócenia porządku i bezpieczeństwa, mogących stanowić zarzewie konfliktu, obraźliwych lub poniżających inne osoby z uwagi na ich płeć, rasę, wyznanie, wiek przekonania lub z jakiegokolwiek innego powodu.
  17. Opaska rejestracyjna upoważnia do jednorazowego wstępu wydarzenie. Oznacza to, że poza nagłymi i uzasadnionymi przypadkami po opuszczeniu terenu opaska wstępu traci ważność.
  18. Uczestnicy, którzy nie zastosują się do postanowień niniejszego regulaminu oraz nie zastosują się do poleceń służb porządkowych i informacyjnych, mogą zostać wykluczeni z wydarzenia w dowolnym momencie trwania Pikniku Integracyjnego. Decyzja Organizatora w tej kwestii jest ostateczna.

§ 6
Przebieg Pikniku Integracyjnego

  1. Wydarzenie rozpoczyna się 5 października 2023 o godzinie 12:00.
  2. Wydarzenie rozpoczyna się rejestracją, podczas której każdy uczestnik otrzymuje informację o Pikniku Integracyjnym oraz opaskę dla uczestników wydarzenia.
  3. Spotkanie z władzami uczelni rozpocznie się po zakończeniu rejestracji: oddzielnie polskojęzyczne studia i studia anglojęzyczne. Koordynować uczestników będą ambasadorowie zespołu organizacyjnego.
  4. Proces odbioru legitymacji studenckich będzie następował bezpośrednio po spotkaniu z władzami w tym samym miejscu.
  5. Następną częścią wydarzenia jest grill-piknik połączony ze strefą networkingową i punktami informacyjnymi. Koordynacją studentów chcących wziąć udział w wycieczce po uczelni zajmują się ambasadorowie z zespołu organizacyjnego oraz członkowie Działu Rekrutacji.
  6. Finałem Pikniku Integracyjnego jest koncert na żywo oraz piknik grillowy.

§ 7
Przetwarzanie danych osobowych

  1. Przetwarzanie danych osobowych uczestników rejestrujących się na Piknik Integracyjny.
  2. Administratorem danych osobowych jest Uczelnia Łazarskiego z siedzibą w Warszawie, ul. Świeradowska 43, 02-662.
  3. Administrator wyznaczył Inspektora Bezpieczeństwa Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail – iod@lazarski.edu.pl.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu udziału w Pikniku Integracyjnym roku akademickiego w Uczelni Łazarskiego na podstawie art. 6 sek. 1 niech. b - realizacja i podjęcie działań w celu wykonania umowy oraz art. 6 sek. 1 niech. f RODO, prawnie uzasadniony interes polegający na zapewnieniu kontaktu z uczestnikami i realizacji przez uczelnię zatwierdzonego kalendarza wydarzeń roku akademickiego.
  5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji Twojego udziału w Dniach Integracyjnych; jeśli weźmiesz udział w Pikniku Integracyjnym.
  6. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe mogą być przez nas przekazywane podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne Administratora oraz dostarczającym narzędzia teleinformatyczne lub świadczącym usługi chmury, poczty elektronicznej i hostingu.
  7. Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym decyzjom, w tym profilowaniu.
  8. Mają Państwa prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  9. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. Mają Państwa w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 niech. f RODO z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.
  11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów, dla których zostały zebrane. Niepodanie danych będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w Pikniku Integracyjnym.
  12. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowych, chyba że będą tego wymagać obowiązki prawne Administratora.

§ 8
Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Uczelni.
  2. W sprawach związanych z przebiegiem Pikniku Integracyjnego, nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, głos decydujący należy do Organizatora.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do przełożenia, przedłużenia lub przerwania Pikniku Integracyjnego z ważnych powodów.
  4. Wszelkie zmiany Regulaminu będą dostępne na stronie internetowej Uczelni.